پیشتر اشاره شد، تبلیغاتی که برای سمبل تهران بزرگ ساخته ایم کاملا با محتوای
آن سنخیت ندارد. بايد پذیرفت که اجزا و عملکرد ها باید به گونه ای تدوين شود
که وحدت و هماهنگی مابین آن ها و عبور از آن به سمت بالا میراث ذهنی با ارزشی برای مخاطب فراهم آورد.
به طور مثال در زیر سقف کلاهکی برج که پوشیده از شیشه است شاهد احجام و یا آثاری از صنايع دستی هستیم که
این سوال را درذهن پدید می آورد که محل نمایش آن ها کجاست. اصولا اینجا محل دعوت به درون
یا بیرون است. محل بازی و هیجان ،میدان دید وسيع یا قاب های اطواری است.
دیدن تصاویر ساختمان های شهر از بالای برج لاس وگاس و بازی بر فراز آن یا
ارسي چوبی درلابی رستوران برج میلاد
کدام مبتکرانه و جهان شمول است.
مخاطب این دو ،کدام رازی تر از آن خارج می شود.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر