۱۳۹۰ مرداد ۱, شنبه

برج میلاد


پیشتر  اشاره شد، تبلیغاتی که برای سمبل تهران بزرگ ساخته ایم کاملا با محتوای
آن سنخیت ندارد.  بايد پذیرفت که اجزا و عملکرد ها  باید به گونه ای تدوين شود
که وحدت و هماهنگی مابین آن ها و عبور از آن به سمت بالا  میراث ذهنی با ارزشی  برای مخاطب فراهم آورد.
به طور مثال در زیر سقف کلاهکی برج که پوشیده از شیشه است  شاهد احجام و  یا آثاری از  صنايع دستی هستیم که
این سوال را درذهن پدید می آورد که محل نمایش آن ها کجاست. اصولا اینجا محل دعوت به درون
یا بیرون است. محل بازی و هیجان ،میدان دید وسيع یا قاب های اطواری  است.
 دیدن تصاویر ساختمان های شهر از بالای برج لاس وگاس و بازی بر فراز آن   یا
ارسي چوبی درلابی رستوران برج میلاد
کدام  مبتکرانه و جهان شمول  است.
مخاطب این دو ،کدام رازی تر از آن خارج می شود.










هیچ نظری موجود نیست: